Sista dagen som 26 :)

Jajamen! som rubriken lyder. Imorgon blir jag ett år äldre igen... Men jag känner inget speciellt då jag trott att jag redan är 28 till och från hela året, haha! Så jag fyller på ett sätt ett år yngre ;) och igår var det tjejmiddag hos mig med några vänner som firade mig i förskott. Sitter just nu och väntar in brorsan och hans dotter. De ska gratta mig idag. Svarar på kommentarer och så lite senare under dagen!
Sven


Åh, Therese, ännu inte interfererar med åldern. Du bör inte heller rädd för att ha en födelsedag :). Jag brukade alltid glad om varje ny tid. Det kommer att bli mindre med glädje ... Men även med "26" kan du se fram emot! Firar du i morgon med vänner eller dina bröder eller systrar? Visst dagen kommer imorgon riktigt, riktigt bra! :) 🌹

Svar: Jag blir dock 27år :) Men jag kanske borde tänka mer som du, att se varje ålder som ett nytt kapitel :) Idag kom ena brorsan med hans dotter och grattade mig, imorgon på min födelsedag kommer min farmor och syster sen ska jag fika med en vän som bjuder. På tal om fika, det har blivit alldeles för mycket av den varan det senaste dagarna :P Igår kväll hade jag tacosfödelsedagsfest med några vänner :) Jag hoppas det ska bli bra imorgon, det blir det nog! :)
apeaceofmee.blogg.se

Kohlers - Toppbloggare- Makeup Artist - Skönhet och livsstil

Grattis i förskott! :D

Svar: Tack tack! :)
apeaceofmee.blogg.se

Anna Ekholm

Då skickar jag ett gäng grattiskramar i förskott redan idag!! Hoppas du får en jättebra födelsedag!
KRAM!

Svar: Tack tack :) Kramar!!!
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Grattis!!! :D <3

Svar: Tack så mycket! :D
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Grattis i förskott :D

Svar: Tack :)
apeaceofmee.blogg.se

MartinaOlsson

sv; tack! :)

linah

grattisssss:D

Svar: Tack :D
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

grattis i efterskott!!!!!

sv: eller hur :D

Svar: Tack :D
apeaceofmee.blogg.se

Jen

Grattis i efterskott! Jag lovar, man överlever 27 :)

Svar: Tack! :) Åh, vad bra att veta, faktiskt är det inte allt för jobbigt ändå tack och lov ;)
apeaceofmee.blogg.se

Skogsraah ☾

Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack :)
apeaceofmee.blogg.se

Emma Engström

Massa grattis i efterskott! :D

Svar: Tack så mycket! :D
apeaceofmee.blogg.se