6 månader

Idag vaknade jag återigen och fick en chock när jag slog upp ögonen - SNÖ! Dock klarnade det upp runt lunchtid och det mesta har redan smällt bort. Fast vad jag hört ska det komma mer. Buhu!! :( Men jag passade på att ta en vårpromenad nu ikväll (ifall att det nu blir vinterkyla ett tag), då solen fortfarande sken, skönt! Idag har mest bara varit en lugn dag med lite fixande och donande inomhus.

Igår kom jag återigen hem från Mora och sista veckan på grundbehandlingen är gjord.
Det är svårt att tänka att jag första gången klev in genom dörrarna där för sex månader sen, helt otroligt vad tiden går fort!
Men det återstår mer tid därborta - så kallade uppföljningsdagar. Och jag måste verkligen tipsa om det godaste teèt BLÅBÄRSTE.
Bara såååå gott! Det var en snurrig vecka med lite utav varje att stå ut, men även trevligheter.
Jag är glad att jag lärt känna så fina människor <3

  

Annars finns inte så mycket mer att säga just nu denna kväll.