Helgen!

Denna helg har varit en bra helg. Lite nedstämd har jag varit, men som sagt ändå bra. På fredagen sov Elin N över och vi åt pizza, åt godis och tittade på film hela kvällen. En superfredag. Lördagskvällen spenderades hemma hos Elle, sedan kom Carro och då spelade vi tre party-TP med lite andra kategorier än de vanliga men inte med alkohol. Det var jättetrevligt, och helt seriöst jag var skitdålig ;P Sista antibiotikatabletten intogs också.
 

Hursomhelst på söndagen åt jag lunch med min farmor som fixat både mat och efterrätt, senare på kvällen begav jag mig till Malin och vi åt middag samt bakade peppisar, lyssnade på julmusik och kollade på flera år gamla bilder, jättemysigt!




 
Och ja det var denna helg det... 


♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Vad mysigt :)

Svar: Det var det :)
apeaceofmee.blogg.se

ISABELLA

mysig helg :)

Svar: Det var det! :)
apeaceofmee.blogg.se

Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det :-D Kram

Svar: Det hade vi :) Kramar
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

åh avskyr penicillin :/
åh det spelet verkar kul :D

Svar: Det var kul :D
apeaceofmee.blogg.se

Anita

Åh så härliga bilder :D

Svar: Tack tack :) <3
apeaceofmee.blogg.se

bexollila

tur att ni hade de mysigt iaf!

Svar: Det hade vi :)
apeaceofmee.blogg.se

Annsoh

Fina bilder! :D

Svar: Tack tack :) <3
apeaceofmee.blogg.se

A

Du har ett så stort socialt nätverk verkar det som! Måste vara härligt att gå från den ena till den andra så där. Jag har visserligen vänner (fast inte riktigt så många), men vi träffas inte så där ofta. Verkar så mysigt!
Hoppas att det har piggat upp dig och tagit bort lite av din nedstämdhet!
Kram!

Svar: Kanske, det beror på vilket sätt man ser det. Kramis
apeaceofmee.blogg.se

15 år & blivande mamma

Julbord är mitt års höjdpunkt & en utlottning av tv, haha borde det inte varit något juligare typ en fruktkorg, men ändå vem vill inte ha en tv.

Svar: Haha, jo kanske. Men en tv var rätt uppskattat faktiskt :)
apeaceofmee.blogg.se

Anita

Underbart med sällskapsspel! :D

Svar: Ja det kan faktiskt vara riktigt kul! :D
apeaceofmee.blogg.se