Det närmar sig jul

Igårkväll var jag och några andra från Nygården på utflykt igen. Oj, så mycket sådana små utflykter kan göra skillnad i livet (i alla fall för mig) som sjukskriven. Vi drack glögg, te, kaffe och åt saffransbröd/kaka (som jag hade bakat) och pepparkakor. Mums, det är alltid lite godare att äta så här också, just på utflykter!  


Höra hur elden knastrar och sprakar liksom känna värmen. Sen var det meningen att vi skulle ha åkt häst och släde om det hade funnits snö men icke. Fast det var helt ok att åka häst och kärra också :)  


Idag var jag lite kreaktiv och fick ihop denna krans. För att vara min första så är jag rätt nöjd faktiskt. Sen har jag även kommit fram till att granbarr luktar gott!

 
Ikväll åt jag och Malin på kinarestaurang, eller ja på och på... Vi gick hem till Malin och åt. Sen pratade vi i några timmar. Kollade på lite bilder sisådär 4-5 år gamla. Jag kan säga att vi verkligen fick oss en hel del goda skratt. Konstiga miner och bilder i överhuvudtaget! :D Och jag förstår seriöst inte...  Jag hade (i alla fall på bilderna) en hemsk klädstil, hur i hela friden kunde jag gå ut så? och håret ska vi inte tala om, det stog åt alla håll och kanter... Hjälp liksom! som jag garva, fick ju nästan kramp i magen. Haha. Kom hem vid kl.22. och jag ska lägga mig nu. 

Och jag vet att några av er bloggläsare inte kan kommentera, ska jag vara helt ärlig så har jag ingen som helst aning om varför. Hoppas det löser sig snart i alla fall :)
 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Så mysigt :)

Svar: Det var det :)
apeaceofmee.blogg.se

Isabella

så mysigt!

Svar: Det var det :)
apeaceofmee.blogg.se

Linn Strömberg

Låter härligt!

Svar: Det var det :)
apeaceofmee.blogg.se

Anita

Underbart med julen! :D

Svar: Jaaa. så mysigt! :)
apeaceofmee.blogg.se

Zara

Låter som en härlig dag!

Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det :-D Kram

Svar: Ja det hade vi verkligen. Jättemysigt! :) Kram
apeaceofmee.blogg.se

linah

sv; tack såå himla mycket för din fina kommentar. de känns himla bra och stöttande!! <3

Svar: <3
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

kakan säg god ut :D

sv: känns jätte skönt at lära känna sig själv mer och mer :)

Svar: Det var den verkligen! :D
apeaceofmee.blogg.se

Ronja Flygare

mysigt med glögg o pepparkakor :)

Svar: Det var det verkligen! :)
apeaceofmee.blogg.se

A

Saffransbröd och pepparkakor är så gott!! Överkonsumerar det verkligen i advent! Och julmust och glögg! Mmmm....

Kram!

Svar: Håller med dig, i alla fall när det gäller saffransbröd, pepparkakor och julmust :). Jag gillar glögg också men dricker det inte lika mycket. Kramis!

apeaceofmee.blogg.se