...

- Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Jag har ingen bok inärheten.
-Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen.
- Vad var det senaste du såg på TV?
Bigbrother, pinsamt nog!
- Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Runt halvtolv kanske?
- Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ingenting, det är väldigt tyst här.
- När var du senast utomhus och vad gjorde du?
Tog en promenad på eftermiddagen.
- Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Läste några bloggar.
- Vad har du på dig?
Min rutiga flanellpyjamas.
- Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Jag vet att jag drömde någonting, men jag minns inte vad.
- Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Några tavlor,
- Har du sett något konstigt på sistone?
Hm... Idag såg jag en kille med shorts. Helt galet i denna kyla, tycker jag!
- Vad tycker du om den här utmaningen?
Helt ok.
- Vilken var den senaste film du såg?
Jag tror den heter "I could never be your woman" Är inte helt säker på namnet.
- Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj, vet inte. En resa i alla fall. 
- Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag vet inte.
- Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Ingen aning där heller.
- Tycker du om att dansa?
Jo, det kan vara skoj ibland.
- Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja.
- Hur tidigt stiger du upp?
Väldigt olika nuförtiden.
- När var du senast riktigt full?
Vet inte riktigt. Ganska längesen.
- Hur många timmar sover du per natt?
Allt från 5-10 timmar.
- Vilken färg har du på håret?
Brunt.
- Vad har du för färg på ögonen?
Blågröna.
- Vad vill du ha för färg på ögonen?
Tycker om den jag har.
- Ska du duscha idag?
Jag har duschat idag.
- Vad är det för veckodag?
Torsdag.
- Är du uppväxt i stan eller på landet?
På "landet".
- Gillar du seriehjältar?
Nej.
- Salt eller socker?
Det beror på vad det gäller.
- Gillar du ketchup?
Nej, inte direkt.
- Sommar eller vinter?
SOMMAR!
- Vilken tid gick du upp idag?
Klockan 9.00.
- Säger du "kex" eller "chex"?
Kex.
- Favoritalkohol?
Cider.
- Är det nåt du absolut inte äter?
Potatissallad och potatisbullar. Blä!
- Hur många kuddar sover du med?
Två.
- Morgon- eller nattmänniska?
Natt.
- Sparare eller slösare?
Sparare.
- Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid?
Ja.