...

Visste du..
att jag vill ha - Sommar!
att jag lyssnar mest på - En salig blandning
att min första riktiga kyss - Var utomhus
att jag avskyr när folk snackar - Skit
att kärlek är - Mysigt!
att jag gillar att - Träffa mina vänner
att jag alltid kommer att - Ha plats för vissa människor i mitt hjärta
att jag är hemligt förälskad i - Ingen just nu
att min mobiltelefon är - En galaxy mini
att idag har jag - Varit till min finaste syster och grattat hennes son
att jag just nu tänker på -  Ingenting speciellt
att imorgon kommer jag -  Gymma, tända ljus för mamma, städa osv.
att jag hoppas – Att det blir en varm sommar


Har du:
Någon som förstår dig? - Ja
Någon som du saknar?  - Jo <3
Någon som du hatar? - Nej
Har du pratat med någon idag? - Japp
Har du gråtit idag? - Nej
Har du skrattat idag? Ja


Jag:
Svär ofta? - Ja, tyvärr ;)
Sjunger i duschen? Nej, då skulle mina grannar höra
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Ehh absolut inte
Skrattar åt dina egna skämt? - Haha ja ibland
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? – Kanske

 

Har du:
piercingar? Nope, inte mer än i öronen
Syskon? -  Fyra st
Jobb? - Just nu praktiserar jag på sjukhuset här i den lilla staden
Rymt hemifrån? Nej
Färgat håret? - Bara tonat och slingat
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - Ja
Gjort något olagligt? - Det har nog alla
Somnat i skolan? - Nope
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja
Smygit ut utan lov? - Tror inte det
En hemlighet som ingen annan vet? - Japp
Sovit en hel dag? - Nej
Somnat gråtande? - Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Nej
Blivit generad inför folk? -  Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja
Varit på en festival? - Nej (eller vad var "forever young?"

Vad:
Längtar du till mest just nu? - Inget speciellt
Har du för kläder på dig? - Lite sådär myskläder, mörkgröna mysbyxor och grön stickat tröja
Gjorde du igår? - Jobbade
Åt du senast? - Kyckling, potatiskroketer, grönsaker och creme frachie
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Skrika

Allmänt:
Har du pussat en groda?  Nej blä
Kan du hjula? Nej
Biter du på naglarna? Nej
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Aldrig!
Har du sjungit inför publik? Ja
Är du blyg? Nja