Sista arbetsdagen och nollning

Igår arbetade jag min sista arbetsdag på jobbet. Jag bjöd på godis och kakorna som jag bakat. Det kändes ganska sorgligt att säga hejdå, otroligt att det gått så fort, att jag faktiskt kom dit i början på januari och nu är det slut. Jag har verkligen blivit en av dem. Det är främst det som har hållit mig kvar. Men igår var alltså sista dagen. Fast som jag sa "jag kommer att hälsa på". Eftersom att jag bor så pass nära. Men som sagt, det känns märkligt att det redan är över. Nu drar jag vidare. Gulliga som de är, chefen och kollegorna fick jag denna fina blombukett.


Med en fruktansvärd smärta i magen (kanske över allt som händer just nu? jag vet inte) fick jag kramar och en massa lycka till önskningar. Lämnade jag in nycklar och passerkort, tömde mitt skåp och tog bort min namnlapp. Det kändes lite tungt. Fast samtidigt är jag väldigt taggad på att plugga just nu, allt verkar så bra med skolan och jag hoppas på att första intrycket stämmer. 

Väl hemma la jag mig och vilade, den värsta magvärken försvann. Åkte sedan in till skolan för att vara med på kvällens nollning då jag inte medverkade på dagen (dock är allt frivilligt). Jag är mycket glad över det fina vädret som är med oss. Då går det liksom att sitta ute i gräset och prata, ha tävlingar och allt vad det innebär. Njuta av sommarens/sensommarens sista veckor/dagar (?)



Idag blir dock ingen nollning för mig, jag ska ta det lugnt nu på dagen sen ska jag träffa Eleonor ikväll.
Imorgon blir det nog ingen nollning heller. Och sen börjar skolan på riktigt på måndag. Kanske blir det nollning då? I dont know.
Den håller på fram till på fredag så nollningstillfällen finns det många kvar av. 
 
 

Nu ska jag nog göra mig iordning, OM jag orkar förflytta mig från soffan, haha!