Årsresumé 2013 (när kameran fanns i närheten) del 3

 
Egentligen skulle denna händelse ha hamnat i juni, jag trodde verkligen att det var i juli jag och Emma var i Stockholm på spa. Aja ni får denna tillbakablick här istället ;)

Hotellet vi bodde på.


Det var helt ok förutom toaletten. Där kunde man icke vara privat!
toadörren var närapå genomskinlig och hantaget var ett hål.
Turligt nog känner jag och Emma varandra mycket väl.
Hade jag hamnat med ett gäng som jag inte kände lika bra hade jag nog vänt i dörren eller fixat ett enkelrum.




Spexade lite framför webbcam

Jag var på Emmas examensfest


Det blev mycket glassätande i den otroliga sommarvärmen vi hade.


Och en del häng med Josefina

 


Jag tog en tur till Umeå och hälsade på Malin samt Jonatan.
Och vi gick bland annat på pizzeria för att fira Malins födelsedag.






 
 



Det vankades syskonträff.. Och jag fick helt överraskandes reda på att jag faktiskt kommit in som reserv på hälsopedagogiska programmet, jag var så otroligt glad!

Jag sa hejdå till alla fina människor på barnkliniken efter nio månader, trots att jag faktiskt trivdes bra och kommit in i allt. Men det var dags för nästa "äventyr". Jag bjöd på lite olika gottiga saker, bland annat kakor


Jag fick blommor!
 
Och det var nollningsdags, där jag trots att jag satt långt ifrån, snett bakåt fick ett bränbollsträ på smalbenet.
Ärligt, jag har fortfarande ett märke kvar :p

 

 
 
En stor omställning blev det från att arbetat mindre än 50% till att börja gå i skolan på heltid..
Det kändes otroligt roligt att börja i en klass där de flesta faktiskt är i min ålder.
Pressen och stressen tog fart, jag klarade min första tenta, umgicks en del med mina nya klasskamrater.
Utforskade hur det var att vara en i mängden i en students liv.

 
Jag gick på min första lyskväll någonsin (med xxxx antal machaller)!

 
Firande av Anna som fyllde 25år


och borrning av ett hål... Usch!