Toktrött!

Shit, vad varmt det har varit idag. 27 grader, inte illa inte. Fast lite för varmt blir det när det inte finns någon badplats i närheten.
Det är det negativa med att bo i stan. Aja, hursomhelst.. Det blev i alla fall en spontan sen "lunch-dejt" med Emma.
Jag åt haloumisallad med bulgur och vinegrettsås, som vanligt. Yum! :)

 
Sen gick vi en liten shoppingrunda resterande tid innan stan stängde. Jag hittade dock ingenting. Åh, varför är det så...?
när jag som mest vill hitta någonting snyggt och fint då blir jag kräsen och hittar ingenting. Fast köpte i alla fall mascaraborttagningsmedel som planerat (även om det inte känns så där jätteroligt att lägga pengar på).

Jag tog handling på vägen hem och sen när jag satt mig i soffan kändes det som att all energi åkte ur mig. Och så har det varit sen dess.
Så hiiimla trött. Jag skulle lätt kunna somna om jag la mig nu... Men eftersom att jag inte tycker om att sova så tänker jag såsa framför tv:n ett tag till. Jag slumrar hellre tusen gånger i soffan än att lägga mig för natten liksom.   


En bild från tidigare idag när jag låg i soffan och inte orkade göra något annat... Jag vill ha energi - Ge mig, gärna nu!!!

Och imorgon börjar min första semesterdag, wiiiee :)
A

Har också svårt att komma i säng av nån anledning, för egentligen tycker jag det är jätteskönt att sova! Men just det här att ta steget och komma i säng på kvällen är på nåt sätt svårt...Konstigt. Hoppas du får två sköna semesterveckor nu!
Kram!

Svar: Ja konstigt.. Men förhoppningsvis försvinner det för oss båda inom en snar framtid! Tack så mycket vännen. Kram till dig!
apeaceofmee.blogg.se

MICHELLE R - 15åring med Spastisk Diplegi

Hej! Skulle du vilja starta ett blogg-crew med mig? =D
Där vi samarbetar (via bloggen), peppar varandra osv pga sjukdom? Bara en förfrågning bara. :)

Svar: Haha, nu kommer jag och låter lite efter. Men du får nog utveckla lite mer i hur du menar :) Skriv ett mail till mig på [email protected] (det är en gammal mail, bara så du vet! måste skaffa en ny... hehe).
apeaceofmee.blogg.se

MICHELLE R - 15åring med Spastisk Diplegi

- mailat dig nu.