...

Sommaren dyker upp titt som tätt även om det är lite kyligt emellanåt. 
Mors dagen spenderades hos mormor, farmor och farfar. Skönt att inte behöva vara hemma ensam.
Istället bjöds det på mat, fika, prat och film (jag och mormor tittade på Sune i Grekland - All inclusive ;))

Idag har jag varit ute på "äventyr" som det flesta måndagar. 
Passade på att knäppa en blommiginstagrambild när jag väntade på tåget som skulle ta mig hem igen.
Det är så otroligt fint med allt som blommar nu tycker jag och all denna grönska.
Imorgon är det dags för jobb igen. Träffa jobbarkompisarna, trevligt! 

Sen så har jag även köpt biljetter till Umeå för att hälsa på Malin i sommar, wiiie! :)
Alla umebor får passa sig i augusti för då kommer jag, haha!

Och nu ska jag duscha. Bilder från helgen då Emma var här och hälsade på kommer nog upp imorgon. 


"Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans"


Helen sjöholm


michelle - 15åring med Spastisk diplegi (muskelsjukdom)

- Tyckte att den smakade diskmedel HAHA, smak sak - gillade bäst choklad o jordgubben ;)

Svar: Okej hehe :)
apeaceofmee.blogg.se

elin stridh

sv: det blir nog som svarta här med :)

Svar: Oki :)
apeaceofmee.blogg.se