1 år sedan

Idag är det ett år sedan jag slutade min behandling (för ätstörning) på MHE. Åter igen, vad fort tiden går...
Särskit märkbart när jag studerar. Tiden bara rinner. 
Och idag hade vi styrka och streching på schemat i skolan gymnastiksal. Sån ångest jag haft över denna lektion som visade sig bli ganska kul. Slösat massa onödig energi (ångesten) som hade kunnat användas åt trevligare saker. Allt gick ju fin, fint liksom!

 
Sen fick jag även veta att jag blev godkänd på omhemtentan.
Fick faktiskt bättre resultat än jag väntat mig, så jag är mer än nöjd! 

Sushilunch blev det också,Yum!



Och nu tar jag helg. Har bara en sak jag ska fixa på skolan på fredag. Det räknas inte riktigt. 
Fast njaa... Helg och helg. Det blir nog en del plugg också. Men jag kommer i alla fall vara hemma.
Imorgon blir det kanske en liten shoppingrunda på stan också :)