195-208

195. Tycker du det är pinsamt om en bild på dig där du omedvetet
gör en ful min hamnar på internet?
Mjo, lite kanske... Fast inte hela världen

196. Vad fotar du med?
Nikon D40 och en annan kompakt som jag inte orkar titta vad den heter.

197. Står du helst bakom kameran eller framför?
Framför :)
198. Om någon lånar en bild från din blogg till sin egen blogg
utan att fråga, hur reagerar du då?
Jag skulle nog bli lite upprörd. Fast samtidigt skulle jag ha svårt att förstå
om någon skulle vilja ha mina bilder.
199. Tipsa om något som har med foto eller bilder att göra
Vet inte.

200. Hiss & Diss - Dina bilder
Hiss - Så mycket olika effekter man kan få på en bild
Diss - Kamerorna förnyas hela tiden... Jag behöver en ny!
201. 5 bilder du tagit som du aldrig visat på bloggen förut
Det får bli tre stycken.



 
202. Vilket år var det första då du fick rösta och minns du hur
du kände då?
Det måste ha varit för fyra år sedan, alltså 2010. Jag var 22år och irriterad 
över att jag inte fick rösta det året jag fyllde 18år (jag fyllde försent).

203. Röstar du på samma parti nu som första gången du fick rösta?
Om inte, vad fick dig att ändra dig?
Japp!

204. Vilka hoppas du vinner valet i höst?
Pass!
205. Om du fick välja, monarki eller republik?
Pass!
206. Länka något som har med politik att göra som du tycker
andra borde läsa.
207. Hiss & Diss - Nuvarande regeringen
208. 5 saker som gör Sverige till ett bra land att leva i
Det finns många bra saker med att bo i Sverige, men orkar inte rabbla just nu!
Malin

Hahah, känner att du är väldigt engagerad i denna lista ;)

Svar: Haha! hata politik! :P
apeaceofmee.blogg.se