Louise

Hej du! Fin blogg du har :) Just nu har jag precis en avslutad tävling på min blogg och funderar på att ha en tävling till, vore super kul om du ville kika in och kommentera om du tycker att jag ska ha en tävling till :D Kram

Svar: Tack tack :)
apeaceofmee.blogg.se

Amanda CL

åh det där behövde jag läsa idag!!!

sv: tack :D

Svar: Vad bra att jag la upp det just i dag då :)
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Så bra citat, kan inte göra annat än att instämma med det! :)
Och väldigt fin bild också! <3

Svar: Tack tack :) <3
apeaceofmee.blogg.se

Sven

I mitt tidigare arbete Bahlsen kex fanns en reklamslogan: Livet är nu! Att leva jag försöker efteråt (tyvärr inte alltid fungerar). Små glädjeämnen och höjdpunkter och nåbara mål ingår också. Min far dog vid 63 år och lärde inte känna mina barn. Min far har alltid velat gå till Skandinavien. Han köpte en ny bil på den tiden - och körde bara för shopping. Min svärmor dog för tre år sedan. Hennes värld hade barnbarn och hon kokta, bakade och spelade med dessa. Resor tillhörde inte deras liv. Hon fortsatte att säga: " Senare, när jag gått i pension..." Men "senare" var det inte. Allt har flyttats till "senare". De kom en gång till Sverige och hon blev så glad. Även på färjan till Åland blev så glad. Jag är nu en 48-årig ”gubbe”, och jag vill aldrig att gnälla: ”Åh, varför jag inte gjorda ...” Livet är nu!
"Fyll inte livet med dagar - fyll dagarna med liv!" Ett härligt ordspråket... 🍀

Svar: Ahh ok, jag förstår! Ja, du man får försöka leva för dagen. Tråkigt med dödsfall :(
apeaceofmee.blogg.se

N

Härligt citat!

Svar: Ja visst är det! :)
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Så sant citat :)

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Du, det där lät toppen. Jag håller med dig helt!

Sv: tack för ditt önskeinlägg, kommer absolut att skriva om det! :) kram!

Svar: Kul! :D Du skulle gärna (om du vill) kunna skriva ett inlägg om vilka färger som passar vissa hudtoner, ögonfärger, hårfärger o.s.v. också :) Kram
apeaceofmee.blogg.se

Anonym

Riktigt fin blogg du har!!

Svar: Åh, tack så hemskt mycket. Vad glad jag blir! :)
Det går tyvärr att gå in på din blogg. Säkert att du skrivit rätt adress?
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Svar: Precis! Det är det som jag gillar så himla mycket med att tänka så; att man alltid har en chans att göra bättre nu. :)

Svar: :)
apeaceofmee.blogg.se

Amanda CL

sv: måste erkänna att jag är lite avundsjuk på de som kan tvinga fram orden och ändå få det att bli bra!

Svar: Jag också!
apeaceofmee.blogg.se

Viktoria Eriksson

bra citat och fin bild! :)

Svar: Tack så mycket, fina du! :)
apeaceofmee.blogg.se