...

Om du bara fick ta på dig en sminkprodukt på morgonen – vilken skulle du välja?
Fundation!
Vilken är din favoritdrink?
Sola och bada i pina colada :)
 
Bildkälla
 
Vad vill du förbättra i livet?
Min självkänsla liksom tron på mig själv. 
Få ännu mer muskler och bättre kondition. o.s.v.

Om du bara fick bära en klädfärg resten av livet vad skulle det vara
Svart. Inte för att jag har så mycket svarta kläder i garderoben nuförtiden 
(katthår syns otroligt bra på svart och fastnar väldigt bra på vissa tyger),
men svart är en bra "färg" so I go for it!".

Har du brutit något ben i din kropp?
Nej, inte än... 

Tror du på gud?
Jag upplever olika sortes tro personligt. 
Visst, vill man dela med sig så absolut gör det. 
Men vill man inte så don't do it!

Vad gjorde du för ett år sedan?
Ja säg det, enligt bloggen ett år bakåt i oktober var jag tydligen en sväng på 
kyrkogården, grattade brorsdottern, var på fest hos en från tiden på högskolan och
hade nyligen blivit långtidssjukskriven i g e n.  


När hade du din första fylla?
Jag var 20 år men skulle fylla 21år. Tålde typ ingenting och på den vägen är det :P

Kaffe eller te?
Te, te, te. Jag har försökt mig på kaffe tusentalsgånger (känns det som)
men har inte lyckats lära mig att tycka om det. Det fungerar inte ens med kaffelatte eller smaksatt, 
så inga vuxenpoäng där inte. 



Vad gör dig gladast just nu?
Precis just nu? Hm... Att mina golv är nytorkade.

 
Vad är frihet för dig?
När man kan leva och verkligen LEVA!
Njuta och se det fina av vad dagen/livet har att ge.
Eller när jag äter något riktigt gott och verkligen kan njuta av smaken, inte bry mig om
kalorier och vikt. Inte ha en svälthjärna som ger en skev bild av mig själv. 
Helt enkelt att inte ha en ätstörning längre!

 
 
Bellah - livet i USA

Så roligt med listor!

Svar: Kul att du tycker det! :)
apeaceofmee.blogg.se

linah

åh vilken rolig lista!

Svar: Kul att du tycker det :)
apeaceofmee.blogg.se

Netti Starby

Vilken bra lista och det var roligt att läsa :-D Kram

Svar: Roligt att du tycker det! :) Kram
apeaceofmee.blogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Intressant läsning! :)

Svar: Kul att du ser det intressant :)
apeaceofmee.blogg.se

Anita

Trevligt inlägg :D

Svar: Kul att du tycker det! :)
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

intressant att läsa svaren <3

sv: ja känns sååå skönt

Svar: Kul att det är intressant! :)
apeaceofmee.blogg.se

Emma Engström

Då är vi två om att ha svarta kläder! Finns ju inget snyggare nästan, haha! :D Kram

Svar: Hihi nä håller med :) Kram
apeaceofmee.blogg.se

A

Min favoritdrink är strawberry daquiri...eller om det är San Farancisko...eller mojito...:) Det är de tre jag växlar mellan när jag är ute på solresa :)

Jag sminkar mig inte så ofta (orkar inte ta tag i det på morgonen), men skulle jag välja något så är det mascara. Gäller bara att inte glömma att man inte ska gnida sig i ögonen...:)

Kram!

Svar: Strawberry daquiri kommer på andra plats för mig! :) och jag håller med om att det kan vara lite svårt att komma ihåg att inte gnida sig i ögonen när man haft på sig mascara, även om jag blivit lite mer van med mascara på sista tiden. Oftast har jag vattenfast så det brukar inte bli så jättesvart (tack och lov) när jag glömmer bort mig och gnider ;) Kramar!
apeaceofmee.blogg.se

Jasmine

Att tycka om kaffe är inte nödvändigt, te är ju så gott och behöver inte ersättas. :)

Svar: Tack, kul att du gillade bilden!

Kram

Svar: Nej du har nog rätt. Te räcker gott och väl! :) Kram
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Roligt att få veta lite mer om dig :)

Svar: Kul att du tycker det! :)
apeaceofmee.blogg.se

N

Kul med lista!

Svar: Roligt att du tycker det :)
apeaceofmee.blogg.se

Hanna Sahlqvist

ÅÅhh härlig lista ju :)
Kram Hanna!

Svar: Kul att du tycker det! :)
apeaceofmee.blogg.se

Malin

Så kul å läsa såna här listor å få lära känna bloggaren 😊

Svar: Kul att du gillar den :)
apeaceofmee.blogg.se

linah

verkligen jätterolig lista:D!!

Svar: Jättekul att du tycker det :D
apeaceofmee.blogg.se