That's The Way It Is

Igår sa jag god natt redan vid 20.30. Det händer i princip aldrig. Hade tänkt uppdatera men det blev liksom inte av. Men i förrgår träffade jag som sagt Malin (som jag skrev om i förra inlägget). Vi åt lunch, för mig blev det varma mackor med ost och skinka samt en morotskaka som vi delade på till efterätt. Pratade en massa och hade det trevligt, en shoppingrunda blev det så klart efter det!

 
Efter shoppingrundan gick jag med Malin hem en stund. Och då tog jag denna bild (nedanför). Rätt fint i hemstaden ändå.

 
Idag har varit med Eleonor och bland annat köpt lite mat och andra måsten som typ tvättmedel, reflex o.s.v. Trevligt det också! att träffa Eleonor alltså, inte att göra av med pengar... 


Malin

Vilken trevlig dag! 😊

Svar: Det var det :)
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

så vackert foto!!!

sv: det tar sååå mycket energi!
det blir det nog <3

Svar: Tack så mycket!
apeaceofmee.blogg.se

Nimo

Vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
apeaceofmee.blogg.se

linah

ha en grym dag!

Svar: Tack detsamma! :)
apeaceofmee.blogg.se

Maja H

Åh vad sugen jag blev på toast nu!

Svar: Toast är verkligen jättegott, i alla fall på café och rätt pålägg ! :)
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Verkligen fin bild :)

Svar: Tack så mycket! :)
apeaceofmee.blogg.se

Anita

Så fin bild den nedersta :D

Svar: Tack så mycket! :)
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Åh, vad gott med varma mackor! Var hur länge sen som helst som jag åt det nu. :3 :)

Svar: Ja, jättegott! :))
apeaceofmee.blogg.se

MALIN

Vilken vacker bild! Hösten är verkligen så fin :) Kram

Svar: Tack så mycket! :) Ja visst är den. Kram
apeaceofmee.blogg.se

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter mysigt!

Svar: Det var det :)
apeaceofmee.blogg.se

Elin

Man behöver kvalitetstid med vänner! Klokt av dig! (är Malin hallonte-bloggen?)

ja det är så härligt att logga in och ha nio kommentarer på bara några timmar. man blir så pepp.
kramar

Svar: Ja precis, vänner betyder så mycket! du då, har du någon vän att vända dig till? Jo, det är Malin som skrev i hallontebloggen
Kramar!
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

Vilken fin bild på naturen! Kolla gärna in på min skönhetsblogg, hoppas du tycker om den! Kram

Svar: Tack så mycket!
apeaceofmee.blogg.se

Emma Engström

Härligt med en liten shoppingrunda! :D

Svar: Ja det var det. Jag hittade i alla fall en mascara :D
apeaceofmee.blogg.se