Tun's och inredning

Idag har jag varit i Uppsala på bland annat Tuns och någon inredningsaffär i Fullerö (visst heter det så?) och det blev lite smått och gott. Jag hade egentligen tänkt att sikta in mig på kläder men det enda klädesplaggsaktikgt jag fick med mig hem var vantar och benvärmare. På sistone har jag frusit så mycket, JAG fryser i oktober, vad hände liksom!? jag som förut iprincip aldrig frös. Men, men nu är det andra bullar. Här är lite av det jag köpte (hjärtana med änglar ska till kyrkogården); 

 
Ingen aning om varför men ... det senaste dagarna har jag haft ett enormt godissug, och inte bara godisug utan även värsta suget på fika, det brukar jag inte ha. Idag fick jag stilla begäret lite med en kladdkakebit och en klick grädde på Tuns men nu är det tillbaka igen, suget, what's the problem?! ;p


Fredag, fredag jag vill ha fredag :D Sitta i soffan framför tv:n, en bra film, jag invirad i en filt och tända ljus. Det är avkoppling för mig!

Annars då... Det senaste dagarna har väl kanske inte varit det bästa. Jag säger bara det, ÅNGEST, det är nog på det sättet jag kan förklara det bäst. Jag kände typ så här;


Ångesten, Ibland tar den över lite för mycket och försvårar livet. Men, men det är bara att kämpa på! slå sig ur, det finns inga andra alternativ. Det finns bra stunder i livet också :)  

 
Netti Starby

Jag är också i en gottis period just nu 😀 Kram

Svar: Hihi, då slipper jag känna mig så ensam i det ;) Kram
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

usch ångest är värdelöst! <3

sv: visst är den :D

Svar: Verkligen :(
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

sv: haha eller hur! :P Ja det va minst sagt en upplevelse kan jag säga ;)

VERONICA - fashionblog

Oooh den där godispåsen.... yum!!
Kämpa på fina du, ha det bäst. Ta hand om dig <3

Svar: Oja smaskens :) Tack fina du <3
apeaceofmee.blogg.se

http://siliiins.blogg.se

Fina hjärtan du köpte!!
Kram

Svar: Jo, det var söta! Kram
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Nu blev jag också sugen på godis ju :P

Svar: Hihi :)
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Jag vill också ha fredag! Längtar efter helgen! Har visserligen varit ledig idag, men imorgon fortsätter praktiken igen fram till fredag.

Svar: Imorgon är det fredag, yeeej! :)
apeaceofmee.blogg.se

MATILDA

Godis kan vara extremt gott ibland, då man bara får sånt riktigt sug :D

Svar: Jag håller verkligen med! Och imorgon är det fredag och fredagsmys med godis för min del ;)
apeaceofmee.blogg.se

A

Kan det bero på att oktober är galet mycket kallare än vad det brukar?!
Fy för ångest!!! Det önskar man ingen! Hoppas att den släpper snart och att du har några bra knep att ta bort den! Jag brukar ta varma bad eller linda in mig i en varm filt, för att lindra lite åtminstone.
Stor kram!

Svar: Tror jag med. Eller i alla fall att det blåser mycket, vilket gör att det känns kallare! filt brukar jag använda när ångesten är extra tufft. Men tack för tipset! :)KRAM!
apeaceofmee.blogg.se

Sven

Du har nu en trevlig utbyte shopping! De två hjärta som mig mycket. Trevligt att se att du inte glömmer ... distrahera dig från shopping? För mig är det håller tyvärr inte länge. Jag har just nu återigen intensifierat ångest och depression, eftersom jag kan förlora mitt jobb. Tyvärr gör shoppa inte hjälpa. Jag måste ha mer choklad äter som hjälper kanske mer :) 😂 😂 😂 😂

Svar: Trevligt att du också gillar shopping :) Jo, shopping är en bra distrahering, så länge pengar finns på kontot ;) Oh, jobbig sits:( du får shoppa hem mycket choklad :))))
apeaceofmee.blogg.se