Vad är oddsen!? :P

Alltså häromdagen råkade jag snubbla och fick ett skrapsår på ena knäet. Eftersom att jag slog i det ganska hårt så har det stuckit som nålar i själva såret lite av och till. En tid så försvann smärtan och då trodde jag heller inte att den skulle komma tillbaka, men lagom till det att jag skulle sova så började det återigen sticka i såret (som ändå inte var ett riktigt sår) och kom med riktiga hugg så fort jag höll på att somna, fast somna gjorde jag till slut även om det tog lång tid. Fast ändå vaknade flera gånger i natt av att det högg. Jag försökte att minnas tillbaka till när det senast blev så här. För jo, det har faktiskt hänt en gång förut och jag fick samma konstiga symptom, även då snubblade jag och skrapade upp knäet, nålar som stacks o.s.v. Då drömde jag t.o.m. att jag hade ont i knäet. Och när jag vaknade idag kollade jag på facebook och tänka sig... Idag hade jag bland annat ett minne där jag berättade att det stack som nålar i knäet, detta var då 2010 alltså för exakt fem år sedan skedde det första gången... Vad är oddsen?! :p 


BellsHell - Drogerna och rakbladens Drottning

Hej, Im back. Döden och koma kom i vägen.

Det är ju nästan lite läskigt när det blir exakt på dagen 5 år sedan! Hoppas iallafall att knät läker som det ska.

Svar: Oj! :(
Ja visst är det, jag blev lite chockad faktiskt, men det verkar läka som det ska.
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Vad konstigt. Jobbigt med den där stickande känslan.

Svar: Ja, tycker jag med. Sticker lite ibland fortfarande :/
apeaceofmee.blogg.se

Linnea

MEN VA? Sjukt!

Svar: Visst är det! Jag blev lite chockad faktiskt!
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Nä.. creepy ju... :O

Svar: I know! :O
apeaceofmee.blogg.se

♀ P E A C E R E V ♀

hahahaha gud xD Som du säger; vad är oddsen? hoppas i vilket fall att det är bättre med knät!<3

Svar: Jag vet jättemärkligt! :D Jodå, lite bättre är det!
apeaceofmee.blogg.se