Tio saker du kanske inte visste om mig!

1. När jag äter starka halstabletter (typ fisherman's Frends) händer det ofta att jag börjar nysa :p

2. Jag tycker inte om psykologiska filmer. 

3. Det första te'et jag på riktigt lärde mig att tycka om (för ca sex år sedan)  var Earl Grey,
idag tycker jag att det är jätteäckligt! 

4. Att diska och städa kan jag tycka är rogivande.

5. Ska jag äta choklad ska den helst ha legat i frysen innan.
Rumsvarm chokladkaka är inte gott!

6. Jag tycker inte om fantasyfilmer.

7. Jag har alldeles för många kortlekar.

8. Läppstift är inte min grej..

9. Jag hatar att läsa böcker. 

10. Jag tycker att pepparkaksdeg är godare än själva pepparkakorna.


milina.blogg.se

Earl grey är det enda te't jag kan dricka! Med 3 sockerbitar och mjölk dock haha

Svar: Jag drack det rent jag :) (Bläää)
apeaceofmee.blogg.se

MATILDA ROSQVIST

Roligt att läsa :)

Svar: Kul att du tycker det! :)
apeaceofmee.blogg.se

Sven


Med halstabletter det är roligt :) När jag äter glass, får jag alltid hosta. Glass som jag äter i alla fall ...

Svar: Haha, det får jag faktiskt också. Glass och halstabletter :)
apeaceofmee.blogg.se

Amanda CL

älska psykoligska filmer :P
men håller med dig om pepparkaks deg :P

sv: åh tack :D

okej :)

Amanda CL

sv: tack :D

Erica

Kul! :D
Jag brukar ha chokladen i kylen innan jag äter den, fast måste inte ha det. Men föredrar att ha det framför att den ska ha legat framme i rumstemperatur.

Svar: Oki doki :)
apeaceofmee.blogg.se

Linnea

Men Earl Grey är ju SÅÅÅÅ GOTT!!?

Svar: No no ;)
apeaceofmee.blogg.se

Elin Björk

Te är såååå äckligt! Drickr du kaffe då?
Jag hoppas mest på medicinändringar och kanske ett okej på att jag får plugga. Nu har jag valt att göra det ändå men blir lättare med ett okej från läkaren.
Kramar

Svar: Tycker du inte om någon sort alls? Nä, kaffe går inte och då har jag testat på alla möjliga varianter. Kaffe med mjölk och socker, kaffe med mjölk, kaffe med olika smaker. O.s.v. men det går verkligen inte xDHåller tummarna för att läkaren ska tycka att det låter bra!
Kramar
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Kul att få veta mer om dig :)

Svar: Roligt att du tycker det :)
apeaceofmee.blogg.se

Netti Starby

Haha jag tycker också att pepparkaksdegen är godare :-D Kram

Svar: hihi ok :)
apeaceofmee.blogg.se

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Earl grey var det första jag lärde mig dricka men tycker inte heller det är gott... haha

Svar: Haha ok :)
apeaceofmee.blogg.se

N

Kul med en liten lista!

Svar: Kul att du tycker det! :)
apeaceofmee.blogg.se

linah

känner igen mig på mycket haha!

Svar: Hihi ok :)
apeaceofmee.blogg.se

Bellah - livet i USA

Åh jag håller med om pepparkakorna!! haha

Svar: Ja mumsigt ju! :)
apeaceofmee.blogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att få läsa men HUR kan man hata att läsa böcker?! Typ det bästa som finns ju!

Svar: Haha, ja du säg det! :) jag har hatat att läsa sedan jag började skolan. Fast jag önskar faktiskt att jag gillade det.
apeaceofmee.blogg.se

Madeleine

Jag älskar också pepparkaksdeg men tycker inte om att äta dom jag själv bakat, så det blir att jag låtsas bakar pepparkakor för att äta degen :D De som är köpta går dock ann att äta.

Svar: Ja, degen är ju så smaskens :D
apeaceofmee.blogg.se